Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Tìm kiếm việc làm

Call Center Team Leader

  • Hồ Chí Minh
  • Trưởng nhóm / Giám sát
  • Nhân viên chính thức
  • Đại học
  • 3 - 5 Năm
  • Lương thỏa thuận
  • Dịch vụ khách hàng, Hành chính / Thư ký, Khách hàng định chế tài chính, Luật / Pháp lý, Ngân hàng giao dịch, Ngân hàng, Quản lý điều hành, Tài Chính / Kế Toán, Tài chính / Đầu tư
  • 31/08/2019

Mô Tả Công Việc

_ Develop, maintain and improve call center operations, procedures which are in line with company strategies in each period of time.

_Build, operate and innovate the Call center system in order to enhance the productivity & quality of call staffs, as well as offering the excellent customer services to customers.

_Carry out the supervision, coaching, call monitoring, training, reviewing and disciplining, as well as performance monitoring, measurement and evaluation of all Call center’s staffs.

_Perform all cross/ up selling and customers services campaigns in order to build loyalty and retain good customers, as well as maximize the profits from existing customers.

_ Find out and recruit suitable candidate for Call Center

_Others tasks will be assigned by Line Manager And/ Or B.O.D.

Yêu Cầu Công Việc

_At least 5 year’s experience in Call Center including at least 3 years of experience on Customer Complaint Handling

_English, Vietnamese: fluency

_Good at computer skills (Email, Word, Excel, Power point, Visio, Project…)

_Communication with calm;

_Be able to work under high pressure.

_Excellent communication, leadership and interpersonal skills

_Excellent problem solving skills;

_Logical thinking and good analyzing skills;

_Well negotiating skill;

       _Well understanding about customer behavior in banking & finance industry

  • Benefits:

*** We proudly offer this position to successful candidate with very competitive income package, as well as attractive compensation & annual bonus. At MAFC, we work 5 days per week, working shift schedule & offers 15 days of Annual leave.

 *** You may access our website to have more detailed information: http://www.mafc.com.vn

*** If you have interest to be part of a "Fastest Growing Consumption Finance Company" in Vietnam, do not hesitate to join us by making online application or sending directly your profile to our HR Dep

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.