Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Tìm kiếm việc làm

Handling Complaints Executive (Call Center)

  • Hồ Chí Minh
  • Nhân viên
  • Nhân viên chính thức
  • 1 - 2 Năm
  • Lương thỏa thuận
  • Bán hàng / Kinh doanh, Dịch vụ khách hàng, Ngân hàng
  • 31/08/2019

Mô Tả Công Việc

_Build, apply and regularly improve the complaints handling processes.

_Receive and categorize the customer’s complaints reflected through various channels (HO/Branch/RO/SIP, Call-center, Website, Email, etc.)

_Contact and meet up customers (if necessary) to collect and verify the necessary/ further information.

_Work with internal departments and external parties (if necessary) to resolve complaints in the shortest time.

_Prepare the materials, internal and external reporting on complaints.

_Measure the customer’s satisfaction periodically.

_Conduct the training of customer complaints handling processes and necessary soft-skills to the company staffs.

_Build/ improve the system for providing better customer service quality to internal and external customers.

_Others tasks will be assigned by Call-Center Manager, Head of BD.

Yêu Cầu Công Việc

_Able to communicate with all the ranges of customer and employee;

_Excellent communication skills;

_Excellent problem solving skills;

_ Excellent negotiating skill;

_Logical thinking and good analyzing skills;

_Well understanding about customer behavior in banking & finance industry.

*** We proudly offer this position to successful candidate with very competitive income package, as well as attractive compensation & annual bonus. At MAFC, we work 5 days per week (from 8:00 AM to 5:30 PM, Monday to Friday) & offers 15 days of Annual leave. 

*** If you have interest to be part of a "Fastest Growing Consumption Finance Company" in Vietnam, do not hesitate to join us by making online application or sending directly your profile to our HR Dept.

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.